אקוניס: "מצפה לגינוי משפירו, אירופה מאבדת עצמה לדעת"

שמחבלים ברברים רוצחים אשה בביתה בעתניאל או יורים במועדון בפריז זה אותו דבר. המטרה היא להשליט את האיסלאם
אבי יעקב No Comments on אקוניס: "מצפה לגינוי משפירו, אירופה מאבדת עצמה לדעת"
צילום: FLASH90, Matty Stern/U.S. Embassy
שמחבלים ברברים רוצחים אשה בביתה בעתניאל או יורים במועדון בפריז זה אותו דבר. המטרה היא להשליט את האיסלאם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המדע אופיר אקוניס אמר הערב לאבי מימרן במהדורה המרכזית על דבריו של שגריר ארה"ב בישראל שפירו כי ישראל מנהלת 2 סטנדרטים ביו"ש כי הוא מצפה שהשגריר יפתח במילות גינוי לרצח אשה אמש ונסיון רצח של אשה היום. "התקפות המוסר על ישראל לא מביאות את הפלסטינים לשלחן המו"מ, אני מציע לשגריר בידידות לחזור בו".

לדבריו "נעשים מעשים כבירים שבחלקם יש הצלחה של סיכולים מדי יום אבל לדאבון לב לא תמיד יש הצלחה. נדרשת כרגע מדיניות אגרסיבית בחברון וסביבותיה כולל הטלת סגר על העיר חברון והכפרים, אין יוצא ואין בה".

במענה לשאלה כיצד הוא מסביר את התגובה האירופאית ענה אקוניס כי  אירופה מאבדת את עצמה לדעת. מנהיגים רבים באירופה שכחו שרק לפני חודש וחצי בריסל הייתה תחת משטר צבאי ולפני חודשיים אותו דבר בפריז. התגברות האיסלאם הקיצוני באירופה הוא רק בתחילתו, ואם הם לא יעצרו את זה —

אולי הם לא חושבים שמדובר באותו טרור עם אותם מניעים

טרור הוא טרור. כשמחבלים ברברים רוצחים אשה בביתה בעתניאל או יורים במועדון בפריז זה אותו דבר. המטרה היא להשליט את האיסלאם. ישראל היא חלק מהשטן שהוא העולם החופשי לדבריהם. הם טוענים כי יש למחוק את ישראל וגם את "הצלבנים" לדבריהם ולעשות חליפות איסלאמית.

הייתה סקירה בממשלה על שידורי הטלוויזיה החינוכית הפלסטינית. אין לך מושג איזו הסתה יש שם על ידי הרשות הפלסטינית – זו שלוחצים עלינו לעשות איתם מו"מ.

ומה הפתרון?

 הם אומרים לילדים בני 4 שהמטרה היא לשחרר את עכו, יפו ורמלה מהציונים. הם לא נאבקים על יו"ש אלא על הכל – פלסטין אחת גדולה.



0 תגובות